I think i love you..

Hejsan.

eländet fortsätter, asså jag förstår inte , det har varit en helt underbar helg. Spenderat den med människor jag älskar och som betyder mycket. Men sen kommer huvudvärken och förkylningen och tar över det. Det är fan inte sant, jag orkar inte med den nå mer. Bara stick. Iaf så den här helgen har ju som sagt varit den bästa på länge. Igår så spenderade jag kvällen i bredsand för jag blev dit tvingad av Tommy, Jossan och Alex, men det blev ju en rätt så trevlig kväll. Bara det faktum att tommy vann monopol sänkte ju stämmningen lite iaf. men det är ju sånt man får leva med. Jag kom ju inte sist iaf. Det var ju bra. Sen så spelade vi lite bandy och jag vann flest matcher. Om man ska räkna ärliga matcher dvs.
Sen så åkte ju Jossan och Alex hem nån gång vid 12. Det är alltid lika svårt att säga hejdå *snyft*. men sen blev det stor bak för mig och tommy, som satte igång och bakade sockerkaka. Sen kom sandra och therese och hjälpte till lite. Då menar jag verkligen lite. Och sandra attackerade mitt finger.:O helt sickt. Men aja hon är ju inte riktigt frisk heller;) hahaha naerå skämta. Du betyder<333

Nu sitter jag här i mörkret och väntar på min kära mamma som har varit i gbg den här helgen. Det ska bli skönt att äntligen få träffa henne litegrann. Hon är borta rätt mycket. Men det blir ju desto mysigare när hon kommer hem då;)

Nu orkar jag inte skriva nå mer. Så nu avrundar jag:) hejdå!


Kommentarer
Postat av: alexandra

de var en skoj kväll :) krya på dig sötnos!<3

2008-11-16 @ 20:33:16
Postat av: jossan

haha, och du säger att jag ljuger ;O nu tror jag väl:)

Seen måste jag ju hålla med holman, krya på dig<33

2008-11-16 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0