If today was your last day..

00:37!!

Aaah som ni ser så är klockan inte så mkt, och jag har ingenting att göra. Sen så är jag inte ens trött. vad ska man göra liksom. Man skriver kanske lite blogg, så man får skriva av sig lite. Eh det är mycket som rör sig i skallen just nu. P.g.a många saker. men privata saker tar jag inte upp i bloggen sen inte heller andras privata saker. Det är ju rätt taskigt, eeh så jag tar och skriver lite allmänna tankar bara.
alltså det här med vädret är ju rätt så konstigt egentligen. ena dagen är det 1+ sen andra dagen är det -7 asså hallå? aah det är ju rätt så sjukt. sen att det kan vara kallare när det är -4 än när det är typ -11, det är också rätt så sjukt. Visst vet jag att det har med luftfuktigheten att göra men vafan endå. det borde itne vara sån skillnad tycker man.
Men aaah det är väll bara så antar jag.

Sen vill jag bara säga till en viss person, och du vet vem du är och du ska ta åt dig. Du ska veta att jag finns här för dig, och jag kommer alltid lyssna på allt du har att säga, positivt som negativt, jag står alltid vid din sida, alltid oavsett. Det ska du veta. jag kommer alltid finnas här för dig. jag kommer alltid se till att allt löser sig, att allt är bra. Du har mitt ord på det. Du kan prata om precis vad du vill , när du vill. även om klockan är halv 5 på en vardag, slå en pling, eller skicka ett sms jag svarar ju alltid ellerhur. Aaah jag vill bara att du ska veta att du betyder så otroligt mycket. som sagt så gör jag allt för dig.. kom ihåg det..<333333

Det var allt för mig denna lördag natt. Tja!


Kommentarer
Postat av: din

<333

2008-11-23 @ 15:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0