Inspiration..

Hej och återigen hej:)

Ehm just nu sitter jag och pluggar lite grann då. Det går faktiskt bra. Jag kan faktiskt det mesta. Vilket är bra för vi har provet imorgon, hoppas på ett bra betyg. Vilket jag kmr få;) hahaha. Eh jag har inte gjort så mkt idag faktiskt jag har mest bara tagit det lungt. Chillat igenom lite uppgifter i skolan. Ni vet man är ju för bra för sin årskull så man kan ju mer än dom. Så jag behöver inte anstränga mig så mycket. Hahaha, nejdå skämt åsido. Men vi hade iaf matte B idag, vilket är sjukt svårt tycker jag då. Fast när man väl har lärt sig uträkningarna så äre ju rätt så lungt ändå:) Men aah iaf, det är ju lite utav allt jag har gjort idag om man säger så.
Sen så när jag kom hem så sa jag till mamma att vi borde köra lite. Så då drog vi ut och gjorde det också. Mycket bra går det ju nu då kan ju jag då bara ta och säga.
Sen tänkte ju jag ta och skriva en sak som ni ska träna på att säga 5 gånger snabbt. det kommer här:

"Härom åre var jag i åre, och då ställde jag cykeln utanför stället istället för att ställa den i stället istället." Den ni:)

här kommer ett klipp på min kompis med.:) jibba 4 life. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0