It's nothing but a good time..

Svårt med en inledning, men aah jag kan ju iaf ta och skriva nått annat än hej kanske:)

ehm jag bloggade ingenting igår för jag kände igen större lust, men jag kan ju köra ett lite längre inlägg idag, eller vad tycker ni. Eller jag nu sitter ju jag på skolan så jag får väll ta och skriva 2 inlägg idag. För jag har ju inte så mycket att säga liksom. Men det löser sig alltid.

Igår så var det som vanligt skola som gick ovanligt enkelt för att man var liksom lite mer pepp. Men sen så är det ju ändå rätt skönt att det är jullov snart. Då blir det riktigt med Mys med släkten. Det ska bli så otroligt skönt. Sen kommer morbror och anki hem från USA, hoppas dom har lite roliga historier om hur det är där borta på andra sidan vattnet. Det kommer blir trevligt att träffa dom. Känns som en evighet sedan.
I år blir det Jul hos mor, eftersom vi var hos far förra året, vi shiftar liksom. Det är ju skönt, lite variation. Men det är alltid sån mysig stämmning hos mamma på julafton, vet inte om det är sällskapet eller om det kan vara så att det är en annan stämmning i huset liksom. Men jaa jag kan bara säga att jag trivs att vara hos mamma på jul. Det har jag alltid gjort.

Tänkte ta och vara lite poetisk eller jaa nått liknande , fast på engelska. Nu ska ni få se...

"Every moment I spend with you, is a moment I always will remember. You are like a shining star to me, in the dark you light up my life. You are always there, I can always talk to you, and I will always listen to you. All I wanna say, is that I hope that it will be you and med one day"



Sen tänkte jag ta och tipsa med lite musik....
Nickelback - Blackhorse 2008 ... Extremt bra album. Lyssnar sönder det nu..

Tack och bock!


Kommentarer
Postat av: antar att du vet ;)

hehe, vad fint duu :D<3

2008-11-27 @ 18:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0