Jag har aldrig brytt mig förr, så varför just nu?

Tjo.

jag vet inte riktigt vad man ska skriva en sån här dag. Jag har ju itne gjort så mkt idag eftersom jag bara hade nationella provet idag. Föresten så gick det bra. Det var skriftligt idag, vi hade 5 h på oss men jag gjorde klart det på 1 ½ h. Stolt:) haha. Nej men aah det var nästan för enkelt. eftersom jaa som jag skrev i tidigare inlägg så har man ju lärt sig rätt så bra att formulera sig på ett bra sätt. Men jag skrev ju inte som jag gör i bloggen på provet. Jag skrev ju såklart som uppgiften var. Och jag valde "KändisReklam" där man skulle skriva en debattartikel. Mycket trevligt är det ju när man får säga som man tycker och tänker. Jag menar det är ju därför man pratar. För att få fram det man tycker. Så ist för att prata så skriver jag precis exakt det jag känner. även om sanning är hård. Så kör jag min stil.

vill bara säga till alla er idioter där ute. Som inte uppskattar när man försöker göra situationen bättre så bara vänder ni ryggen mot. Men hörrni när ni verkligen behöver min hjälp. Vet ni vad jag kommer göra då? Vända ryggen till. Så det så. Så aah bara stick. Rent utsagt.
Och nej ni behöver inte fråga vem/vilka jag snackar om. Ni behöver bara förstå att det inte känns så bra att man försöker hjälpa nån och sedan blir kritiserad för det. Att det inte är så roligt. men men inge mer bittert nu:)

Jag lovade ju er ett inlägg med min text som nu är helt klar. eh jag kom ju på att bloggen inte är copyright skyddad så frågan är om man vågar lägga ut den, det kanske kommer någon stackars sate och snor den. men aah då får han väll göra det då. Ni vet ju iaf att jag har skrivit den:) här kommer den. Btw Ha en bra kväll:)

Feffe - förlåt

Japp, först och främst,
den här låten är till dig
jag älskade dig, men vi gled
isär.

Japp, yeah,


Vers 1
Jag älskade dig du var faktiskt
mitt allt. Men kärleken frös till
is och allt blev kallt. Vi hade 5
månader du och jag, Jag vet att det
inte är att skryta om , men det var
iaf ett tag. Kärleken tog slut och
vissnade ner, jag hoppas du kan gå vidare
och se tillbaka och le. Tack, tack för
det du gjort för mig, tack, tack för
att du ville bli min tjej.
allt jag vill nu är att vi ska vara
vänner. eller iaf någon som du känner.
Jag kommer alltid att finnas kvar här för
dig. Hoppas du känner likadant när det gäller
mig.


ref. x2
Förlåt, men jag tror det var för
vårat bästa.
Förlåt Men du kommer alltid ha en
plats i mitt hjärta.
Jag vill bara säga tack för våra tid
för vad som än händer är du stjärnan
i mitt liv.

Vers 2
Allt som vi har gjort tillsammans kommer
jag alltid att minnas, djupt in i mitt hjärta
där kommer det att finnas. Såret av att
vi 2 gled isär, kommer alltid att svida, det
är sant jag svär. Så lyssna nu på allt jag har
sagt. jag menar allt jag sa i dom rader
jag har lagt.
Allt jag nu vill säga till dig, är att
jag är tacksam för att du ville va med
mig. jag älskade dig mer än allt. Men
Vi gled isär och det var sant. Bråket
tog över, allt blev svårt. Allt jag vill
säga är förlåt.

ref. x3
Förlåt, men jag tror det var för
vårat bästa.
Förlåt Men du kommer alltid ha en
plats i mitt hjärta.
Jag vill bara säga tack för våra tid
för vad som än händer är du stjärnan
i mitt liv.

Förlåt, yeaaah, förlååååååt.


Kommentarer
Postat av: alexandra

fint felix:)

2008-11-12 @ 21:06:11
Postat av: jossan

nuu äre bara vänta på tills man får höra den då(A):Ö haha!

2008-11-12 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0