Jag vill att du ska känna som jag.

Hejsan.

Har varit borta så har inte bloggat. men vad ska man göra liksom, var ju hos tommy igår ju. Dom har ju inget internet nu för att dom ska byta operatör. Från glocalnet till Telia. För att få en bättre uppkoppling (intresseklubben antecknar). Iaf så var ju jag som sagt med tommy igår. Det var mycket trevligt. Vi satt först på hans rum ett tag, sen upp i soffan och typ kollade igenom hela Skolkatalogen, med tommys låtsassyrra:) eller vad man ska säga. Hon är trevlig:) ehm sen så skulle vi se en film , som den här kvällen fick bli the ruins. Som handlade om nån jävla växt som var cp. Aah iaf. det var ju värd att se. men vi såg inte klart hela direkt. Vi gick och bastade ett tag med:) det var fett mys. Sen får ju ni andra som är avundsjuka skylla er själv att ni inte var med. Iaf så duschade ju tommy innan han gick in i bastun. ehm det ska man ju inte göra. Jag satt som en man och var lika blöt i svett som han var efter duschen. Haha. Men det e ju så man bastar ju. eller vad säger ni?

Iaf, så somnade vi väll runt 2 tiden, mycket skönt att sova då kan jag ju bara säga. Sen vaknade vi först 10, då snoozade vi till kvart över 11. då vare frulle sen åkte jag hem.
Aah sen har jag inte gjort så mkt sedan dess. Men vad ska man göra liksom:)
ehm ikväll ska jag bara ta det lungt. men ni får gärna höra av er nått:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0