Lördag kväll.

Hejsan. Lördag kvällen är ju här. Och vet ni vad jag gör. absolut ingenting.
hur kul är det. Men aah jag ska iaf försöka få till ett inlägg.

Jag har inte gjort så mycket denna dag, jag vaknade typ halv 12 skönt. Så man typ är utvilad. Sen så har jag bara suttit och spelat rockband hela dagen typ. trevligt trevligt. Det går faktiskt bra för mig och jocke på det. Vi har blivit mycket bättre iaf.
Sen så har jag typ käkat godis och druckit Julmust, eftersom jag har en del vettni;) och jag kommer inte bjuda nån annat om dom inte är snälla:) jag vet några jag redan nu skulle kunna bjuda;) you know who;)

Sen så har jag fått upp ögongen för svensk hiphop, riktigt sköna låtar finns det, sen finns det en del som är totalt världelösa *host SKÅNE host* hahahaah så kassa.
Men vad gör man när man har talfel? kanske inte är så lätt, men håll er ifrån hiphopen och rappen, ni kan ändå inget. Jag skulle plocka er en efter en. När jag väl sätter igång med rimmen så är det svårt att stoppa mig. Tro mig:) skulle freestyle bort hela deras verser. åååååh dom är sååååååå kassa!

Iaf, så tänker jag iaf satsa lite mer på att skriva texter, eftersom det är en sorts "talang" jag har, aah ni har ju sett några smakprov här i bloggen. men nu ska det blir mer dissar och annat så jag får in en fot i branschen. Men steg 1 är texter, steg 2 är beaten, steg 3 skaffa en skaplig mic, steg 4 spela in, steg 5 ta kritik:) en framtids plan för mig:)
Önska mig lycka till:)
Tack:)
TJA!

Kommentarer
Postat av: jossan

lycka till då:P hahaha

2008-11-30 @ 10:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0