Nothing can take me away from you!

Hejsan svejsan.

Nu ska jag ju uppdater, pga av vissa *host Jossan* vill att jag ska uppdatera lite;) hahaha. Naerå men det är skönt att få skriva av sig lite. Eh idag så har jag gjort nationella provet i svenska B. Och idag drabbades vi av den muntliga delen. Det var sjukt närvöst imorse. Jag kunde inte ens sitta stilla:O:O aaah men vi hade ju till efter rasten på oss att öva lite så vi kunde det vi skulle säga. Så på rasten gick jag och adrian till ett grupprum och satte igång och träna. Vi körde igenom hela muntliga biten för varandra, sen gav vi kritik både positiv och negativ. Så vi kunde förbättra. Det var skönt faktiskt då fick man liksom en annans åsikt på vad man kunde gjort bättre. Iallafall så när det var min tur att gå upp var det inte riktigt lika nervöst. Det var liksom lugnande att man hade gjort det tidigare. Så jag pratade i 05:25 min. Det var skönt att få ut sin åsik om ämnet som var "våld".

Sen så andra lektionen gick inte jag på. För jag var alldeles tung i huvudet, och hade ont i halsen. Jag tror att förkylningen börjar ta över. Men aah vi får hoppas att man klarar sig ifrån det allra värsta. Men aja imorgon är det dags för nationellt prov igen, men den här gången är det skriftligt och vi får använda datorn. Jag tror inte jag kommer ha några större problem med själva skrivningen. jag har ju blivit rätt van nu genom bloggen. Så det kommer nog gå alldeles utmärkt. Hihih:)
Vet inte vad mer man kan säga faktiskt. Asså jag tkr jag har så tråkiga inlägg. Tycker inte ni?
aja, ni får slänga iväg en kommentar om saken. Imorgon kommer iaf texten till min nyskrivna låt upp på bloggen. Eller ja iaf delar av den. Ni får se:) hare bra.

Lite finare, Lite bättre

Kommentarer
Postat av: jossan

haha men tyst nu!

nejnej.. jag gillar det du skrivet :)

lycka till på nationella imorgon

oooh, nu längtar man ju till att få se låten :P

2008-11-11 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0