Släng en hand upp, upp i luften...

Tjollahopp:)

Nu tänker ju ta och blogga lite då..:P jag vet inte riktigt vad jag ska skriva , typ ta och skriva lite om allt? det vore ju bra:)
Jag håller ju samtidigt nu som jag skriver blogg på att möblera om rummet, det blir faktiskt ganska bra, tycker ju jag iaf. Jag ska få en fin och stor spegel på väggen , men vi måste köpa skruvar till den först:) så då slipper man gå ner på mornarna för att gå till en spegel. Sen så har jag flyttat allt utom bordet som datorn står på. Vilket är skönt så slipper man ändra på en massa sladdar och shit.
Sen så till middagen idag så blev det ju goooooooood mat nämligen Max! yey:)
Så nu är man ju mätt i magen. Mycket trevligt:D hahahahaha låter typ som jag inte får någon mat här hemma. men det är ju precis tvärtom. Man får bara lyx, i fredags blev det tacos, och igår vare porterstek!!! man äter ju typ ihjäl sig. Haha, det kanske är bra, för jag måste gå upp lite. Väger endast 68 kg. Ska ju ligga över 70 iaf. Tycker ju jag då. Men aah jag väger ju inte minst i klassen iaf.Det är ju bra.
Men iaf, så tänkte jag ta och säga att jag vill ha en person som jag inte kan få? hur är det möjligt:O nej men man kan inte kontrollera hur andra känner eller hur? men aah jag tror det skulle kunna bli nått bra. Men som sagt jag nöjer med att vara din kompis:D det är faktiskt en merit det också. föresten varför skriver jag nått överhuvudtaget om det i bloggen? aja , nu är det gjort iaf. Hoppas du inte tar det som en Piiiik mot dig, tvärtom. Jag står för sånt jag känner vettni det är ju kanske nått som är bra med mig? eller? så att man inte skämms:) Men aaah som sagt jag har tur som har dig som kompis:)
haha nog om det, ska inte ta upp det här nå mer:) för det kan bara skapa problem. Men därimot ska jag ta och skriva hur kan någon klandra någon annan människa över att dom bryr sig? att man är lite känslig? är det fel egentligen att be om tröst av någon? är det fel att visa att man har känslor? alltså jag vet typ ett dussintal som skulle skriva en kommentar på det här inlägget att jag är bög som skriver sånna här saker. men hörrni jag bryr mig inte:) ärligt talat så bryr jag mig inte om er. Ni är bara fega för att ni inte vågar stå för det ni känner. men aah jag kan inte klandra er, alla är olika eller hur? hahaha herregud om jag skulle lyssna på vad ni alla andra står för och säger, då skulle jag nog inte vara den jag är idag. Hah, så ni har lite att leva upp till nu alltså.

Så nu har jag ju iaf fått nått sagt idag eller jag tycker det iaf, men ni får ju tycka att det är bara svammel:) upp till er:)

/Felix tonåringen med funderingar!


Kommentarer
Postat av: jossan

<3

2008-11-30 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0