Superhuman!

Hej!

Jag har ju glömt bort min kära blogg:O:O hur kan man göra det liksom:O , aja, det blir ju uppdatering nu ellerhur;)
det får ni nöja er med.
Ska börja detta inlägg med att kommentera en skit film så att jag besparar er alla om en film ni inte ska se. Fast ni kan ju se den om ni ska se den med en tjej, då behöver man ju inte se så mkt av filmen;) är du sugen? hahaha, nej men bruka allvar. Den handlar om en som dom kallar "Föraren" som kör en gul last-bil ni vet en sån där med flak därbak men inte är så stor. Ah ni förstår säkert. Men iaf, han är ett spöke som inte kan prata för han har tydligen ingen tunga. Han begravdes utan ögonen och enligt indianerna så om man begravdes utan ögon var man dömd att gå på jorden som ett spöke tills någon människa brännde upp ögonen. Då skulle själen gå mot himlen tillsammans med röken. Riktigt psykad film. Men aah se den inte. som sagt om ni inte ska ha mys med en tjej;) seriöst hör av er om det i helgen;)

ehm idag så har jag inte gjort så mkt jag har bara chillat. Varit i skolan och typ gjort klart lite arbeten ja ni vet hur det flyter. Men det går ju framåt. Annars är läget bra och jag mår prima. Ehm nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva men aah. Eftersom jag vet att jossan kommer läsa det här så skriver jag så att alla ser. jag tkr att jossan är söt:)
haha:D den du!

aah men hare bra:D tja!:D


Kommentarer
Postat av: jossan

HAHA! meen bubbb, sött!

det är du som är söööt :)

2008-11-10 @ 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0