That's me in the corner

Tjenare.

oh herregud vart ska man börja. Kanske med hur jävla sjukt stort äckligt skavsår jag har under foten. Det kan ju ni som läser få veta lite mer allmänt om. Det är liksom inge bra att idrotta 3 gånger med ett litet skavsår. Sen skita i att göra nått åt det. Nu är det aningen större då. Men men man får preppa det så det blir bra någon gång. Eller förhoppningsvis blir bra.
Dagen började ju med mötet då. Som var avklarat på 15 min, Där jag fick fastställt att jag är inte alkolist. Härliga tider. Nu har vi äntligen lärt oss att man ska inte vara på Navet på en fredagkväll om man är full:) så äre bara. Ehm nae men det ska inte hända igen inte. Sen så vare ju skolan. Där elektronik lektionen var slut. Så vi spelade i 1h sen så vare ju dags för lunch som idag blev fisk:) vad gör man liksom. Måste ju käka det någon gång. Eh sen så vare den dära Flash lektionen efter det. alltså dom lektionerna blir jag inte riktigt frisk på. Det är helt sickt. Han är så snabb sen så om man ber honom att köra det långsammare, då fattar man ingenting. Så jaa jag nöjer mig med ett G i den kursen. Så det så.

Sen vare ju bandy dags, eftersom det är onsdag så är det alltid bandy efter skolan. Mycket trevligt. Det var rätt så mkt folk där idag. Det brukar det inte vara. Men aah det blev iaf roligt:) Alge fuckade ju ur som vanligt (alge är våran mattelärare) ganska roligt namn har han . Mattias alge=matte algebra:) hahahaha roligt:) men aah man måste ju ha min humor för det där med. Men det har ju inte alla.
Sen ska jag köpa en ny jacka imorgon. Som jag ska ha när jag åker skidor. Kanon:) hiihi..
Vet inte vad mer jag kan dela med mig om. Men aah det kmr fler inlägg:) tja!

Du och jag kan bli det bästa som har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0