The weekend:)



Det här är sagan om, den coolaste katten i landet falukorv:) hahaha.
Naerå. TJa:)

Tänkte ta och skriva lite om helgen. Vilket har varit en mycket trevlig sådan. I fredags så var jag hemma hela förmiddagen och eftermiddagen, men sen med 16.56 bussen åkte jag till alnö. För att spendera lite tid med Jossan och Alexandra, det var premiär att åka till alnö för mig på kanske 6 år. Helt sickt, iaf så fick jag ju åka över alnö bron det var ju galet:O:O var lite skakis i händerna. ;) hahaha naerå. Det gick bra. När jag väl kom fram så var vi först på ica en snabbis sen så gick vi hem till alexandra. Där vi först inte kom på nått att göra, så vi gick ut en stund till där vi hade lite svårt att fatta att det var kallt ute. Så vi var typ ut i 5 min kändes det som. Sen in i värmen. Asså det är sjukt hur mkt det blåser på alnö jävla tattar ställe;) arga kommentarer på det där sen? hahaha. Roligt. Eh vi såg på "Mama Mia" ehm jaa vad ska man säga om den filmen. Trash? den var sjukt ful sen fick man abstinens besvär när dom gör som man inte vill att dom ska göra. Aja den var väll värd att se iaf. Hahaha, en till bock på merit listan. Eh Sen så vare idol som gällde. Vilket är ett program som jag fullkomligt hatar. Så jag lekte lite med Alexandras katt som jag inte har en aning om vad den heter för den hade typ 4000000 namn:) hahah men den var iaf as rolig att leka med, och den tyckte jag var perfa för den myste jätte mycket med mig men inte med jossan. hahahahaha to bad. Eh sen så var det hemgång. Då åkte jag 22.47 bussen från alnö och tänkte det är fan lungt att jag hinner med bussen till Njurunda som skulle gå 23.15 alltså så nära som jag var den kvällen har jag aldrig varit. Klockan var 23.14 när jag kom till navet förstår ni vilken jävla tur jag hade? alltså då  vare lepra besvär på bussen sen. Väldigt lyckad fredag kväll. Tack för det<3:)

Lördagen blev det till att kliva upp 08.00 för att vi skulle till paradis badet. Feeeeeett nice vare kan jag ju lova. Vi kom fram dit ungefär vid kvart i 11. Då fick vi ju jag simon och johan vänta på tobbe emma och ida. Tobbe kör så jävla segt. Hahaha. Nae det är nog golfen som är för bra. VI badade och hade trevligt hela dagen. Sen såg vi en peddogubbe som stog och kollade på små tjejer. Hahaha vilket aeckel:). Sen vare dags att åka hem vid 16.00 tiden. eller när det nu var. Då blev det lite käk på max innan vi åkte. efter det var man fan propp mätt. Så man kunde ju sova i bilen hem. Somnade någonstans vid härnösand. Hahah trevlig resa:)
Men nu ska jag slappa överdrivet mycket:) hare bra tja!

Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: alexandra

hurru, erkänn du älskade alnö men vågade inte erkänna de:D

2008-11-02 @ 11:55:13
Postat av: jossan

men du, tyst mä dig nu;)

du känner dig tvingad att skriva massa skit om alnö, som du egentligen inte står för.. Jag vet hur det är vännen:P

och du, carro myste mest med mig (A)

puss

2008-11-02 @ 21:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0