This is the way i wanna live

Tjeeeenare...:D

men nu tror jag väll. Det har inte varit en uppdatering nu på ett tag. Som jag tänkte ta och ändra på just nu då. eh jag kan ju ta och berätta att jag köpte en ny jacka igår(torsdag) mycket fin. en ljusblå, som är tänkt att jag ska ha som en jibberstyle jacka i backen liksom. Mycket trevligt. eh sen så igår så vare ju idrott då hade vi ett konditionspass, vilket jag kan säga att jag lekte mig igenom. xD haha, naerå men jag ligger ju iaf top3 i klassen på kondition vilket är bra. Då mår liksom kroppen bra. Sen så hände det inte så mkt igår eh inte värt att nämna på bloggen kanske.

Idag så vare ju dags för den eländiga skolan igen. Jobbigt jobbigt, men det var ju fredag så det var ju skönt det. vi slutade 15.00 jobbigt när alla andra bah e hemma typ vid 11 tiden. skojsigt , bra skola man har. NOT!
Eh vi hade iaf Flash idag, som jag tidigare har tyckt har varit tråkigt men nu har jag fått upp ögonen för det. Det är rätt så roligt faktiskt, nu när man kan lite roliga saker med Det. Då blev det helt plötsligt mycket roligare.  hihi. sen så åkte jag hem käkade fin middag. Kvällen fick bli film:) trevligt trevligt:)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, jag som brukar vara så pedagogisk i mitt skrivande, men nu äre faktiskt stop. men aah det får väll räcka så här för idag. hihi
Hare bra:) TjA!

Come undone!

Kommentarer
Postat av: jossön

det räcker långt det där :Ö

2008-11-22 @ 00:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0