When I see you, I run out of words to say.

Hejsan i snö stormen. allt bra? (retorisk fråga)

Jaa, då sätter vi igång, jag har ju lite att uppnå eftersom jag har bestämt mig att jag ska ha ett längre inlägg i dag än min kära vän Jossan hade. Det kommer itne bli lätt eftersom jag inte har så mycket att berätta. Men det kommer nog bli bra. Haha, eller vad tror ni. Aaah nu sätter vi igång och slutar drygar tycker jag.

Man vaknar imorse så snöar det lite grann då . Det är ju så himla härligt när det snöar man blir liksom glad. Eftersom jag gillar vintern rätt så mycket så kanske det är extra bra för mig. Plus att jag åker ju skidor, jag är alltså en jibber. Det är ju därför jag älskar dom här dagarna så otroligt mycket. Men sen så är det ju inte bara om det snöar eller inte som gör om dagen blir bra eller inte. Det handlar ju också om mycket annat. På så sätt så har ju inte min dag varit den bästa om man säger så. Eftersom jag har ju haft en huvudvärk som liknar ingenting. Herregud förstår itne hur det kan sabba en hel dag, det är ju inte ens roligt. Ah så det var ju en nackdel. Sen hade vi ju matte idag också, vilket är så sjukt svårt om ni frågar mig iaf. Men det är ju bara min åsikt. Jag kan ju inte tala för resten. Men iaf så är det rätt så svårt. Sen var det ju iaf god mat på skolan. Pasta med Carbonara sås. Mycket bra, så jag åt mig ju mätt på det. Så då står det 2-1 och det är nackdelar i ledning. Andra lektionen var ju DaKo vilket också är en jobbig lektion och plötsligt drog nackdelarna in en 3:e poäng. Sen är det typ inget mer i skolan som har varit skit eller som har varit bra. Men det kommer fler dagar vettni.

Sen så har jag ju inte hunnit med så mycket. Kom ju typ nyss hem och såg jossans inlägg och blev sugen på att blogga. Så då var jag ju tvungen. Eh jag är ju en man som funderar så sjukt mycket på så otroligt sjuka saker. Typ som varför heter det lussekatter? Varför ändrar man till vintertid? liksom sånna saker är det som är i min skalle. Inte liksom viktiga saker utan saker som inte har med nått att göra igentligen. Men aah det är väll så när man är ung. 

JULAFTON!
Hörrni julafton är inte så långt ifrån nu. Redan på söndagen som kommer så är det ju 1:a advent. Kan ni fatta det är helt sjukt jag älskar verkligen allt som har med julen att göra. Förutom att julhandla. Det är för det första tråkigt, sen är det jobbigt. Nån som vill följa med så säg bara till. Sen är resten kanske som himlen. Tänk er maten, hela tjocka släkten, förhoppningsvis snö, bra julklappar. Ja ni vet. Allt:D hihih.
Det är ju också jullov då, det brukar ju resultera i att man tjockar en del. Men det kanske jag kan behöva jag är ju duktig på att glömma att käka frulle. Så då blir man ju inte dirr tjock. Vilket jag vill vara:D

Hahaha, nu kan jag faktiskt inte dryga ut nå mer. Jossan jag tror du vann i längd. För du kan DRYGA mest. Eller? hahahahaaha.
Nej men hare bra ni. Så hörs vi framöver TJA!<3

Kommentarer
Postat av: din kära jossan

haha, klart jag vinner.. Det gör jag alltid! Men det är ju bäst att dryga så att:)

hahah, fan vad vi ska ut och julhandla, flera timmar!<33

2008-11-24 @ 16:40:59
URL: http://jossankossan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0