Why can't you see, you are the one.

Hejsan.

Ehm just nu är inte humöret på topp. Så ni får ursäkta det som kommer att sägas idetta inlägg. Alltså om det kommer verka lite bittert.
I alla fall så kom jag hem för typ 1 h, efter att ha haft 2½ h idrott. Så man är lite slutkörd och vill typ ta det lungt och aah ni vet hur det är man kanske lägger sig i soffan och ser på tv. Japp sen tänkte jag inte mer på det, då kommer min far hem och skriker på mig vrf jag inte har gjort mat? men hallå?!?!? Varför i helvete ska jag göra den för? alltså hade dom iaf sagt vad jag skulle göra hade jag kunnat gjort det. Nej men allt ska man lista ut själv. GAH panik hatar det. Sen eftersom att jag är älst och för att rasmus är en sån jävla kiss ass så får ju jag all skit som vanligt. Jag gör aldrig nått, och jag kommer bli en oansvarig person och bla bla bla. Men hurru, stick jag orkar inte höra. Vafan mitt liv, mitt val. Så käft!
men iaf, så har jag inte gjort så mkt annat idag, hade typ Operativsystem på förmiddagen.

Aja, orkar inte gräva ner mig. Hör av er ikv

Tja

Kommentarer
Postat av: jossan

äru lite bf todayy eller? ;O hehe, vi alla äre:)

2008-11-13 @ 20:14:24
Postat av: jossan

haha men tyst med dig nu! du gillar alnö ;)

2008-11-15 @ 15:28:20
Postat av: jossan

jag vill ändra allt :P

2008-11-15 @ 17:44:41
Postat av: jossan

jag vill ändra allt:P

2008-11-15 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0