Yes!

You're so beutiful, so damn beutiful

Aah,
Körde lite intro text för första gången:) mycket bra. eh jag kan ju inte berätta så mycket om den här dagen faktiskt, eftersom det inte har hänt så mycket. Gick typ och la mig 3 igår, sen vaknar man 9 kanon. Hyffsat trött nudå kan jag ju bara säga. Men det är väll sånt man får ta.
Ah sen så har fläkten på nätaggregatet på stationära datorn gått sönder, så vi har lämnat in den. Det kunde ta upp till 1 månad innan vi får tillbaka den. Vilken tur då att jag har min bärbara. Så att man itne blir helt off liksom. Det skulle ju inte vara så roligt. Man måste ju hålla sig uppdaterad. ellerhur. Ehh sen så har jag ju som sagt inte gjort så mycket mer idag. Typ bara slappat. Det har varit riktigt skönt faktiskt.

Tänkte ju ta och passa på att lägga upp en bild på min jacka:) det har jag ju itne gjort ännu:) så det blir ju nu då:D
Tjarå!


Kommentarer
Postat av: du vet vem :D

snygg ;)

2008-11-23 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0