You are the one!

Tja. Tänkte ju ta och skriva några rader. Fast det brukar ju snabbt kunna utvecklas till en hel del.

Igår så gjorde jag inte så mycket, var bara hemma och tog det lungt. För jag kännde inte riktigt för att dra iväg någonstans sen så var jag ju lite trött. Jag satt vid datorn för mesta delen av kvällen. Men jag var även på statoil och köpte godis. Det verkade som om det var fler än jag som hade valt att slappa igår kväll. eftersom det inte var någon alla ute. Haha.
Sen så såg jag på film, däribland Anaconda 3 vilket var den sämsta film jag har sett på länge. den var sjukt överdriven. Men vafan har man börjat se en film. Så ser man klart den.

Idag, så vaknade jag typ vid halv 11 tiden. skönt att sova , vilket jag nästan aldrig får göra i vanliga fall. Men idag så blev det så. Nu sitter jag här och gör typ ingenting. Bara softar och lyssnar på musik.
Men ni får ju höra av er om ni vill göra nått:)
Orkar inte skriva nått nu. Uppdaterar mer ikväll. Om hur dagen har varit.

Vill bara påpeka. DÅLIGT VÄDER IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0