You can have whatever you like..

Hejsan Hejsan!

Vart ska man börja. idag så kan jag ju börja som alltid att man inte har gjort så mycket. men ovanligt? ehm jag gör inte så mycket på dagarna, jag är en No lifer! hahaha, nae nu ska vi inte vara så bitter. Men aah nu ska vi bruka allvar. Dagen började med att jag kliver upp klockan 7 sen kommer jag på att jag börjar halv 1? aha då var ju den dagen förstörd, herregud vad smart man kan vara ibland ellerhur? Aah så då vare ju bara att ta sig en dusch, sen käkade jag lite frulle och typ tog fram lite kläder. Men när jag var klar med det så var ju klockan bara halv 9? happ liksom 3 timmar kvar tills vi ska vara på skolan vad gör man? jo jag räddade mig själv med lite film som jag nästan hann se klart, för jag åkte med 10.51 bussen så jag skulle kunna hinna käka på skolan, orkade inte göra något hemma. Sen så vare Lan A på eftermiddagen som det var tänkt att vi skulle vara i labbet på. Men icke sa nicke, det blev inge av, utan jag satt i 2½ timme och spelade biljard på Miniclip.com Skoj? mja lite kanske. Anledningen till detta var väll att det var så många i klassen som inte hade gjort provet. Vi var liksom 3 st som kunde varit i labbet, det var liksom inte ens en idè att gå dit. Men vad gör man. Aah så vi slutade lite tidigare än vanligt vilket är skönt. men aah tråk ändå det där med labbet.

MYS!

När jag kom hem så var det faktiskt riktigt kallt inne. Vet inte varför men det kändes bara så. Så jag tog mig i kragen och fixade lite ljus och sånt. Sen tände jag faktiskt en brasa i öppna spisen. Mycket skönt, sen blev det lite dator. Tills far kom hem och vi skulle käka. Men jag har faktiskt verkligen börjat uppskattat sånt där lite mys. Ni vet, lite ljus kanske en brasa sen bara att sitta och mysa. Det är väll trevligt, man skulle bara haft en tjej med så är ju kvällen räddad eller? hahaha, nått förslag?(a)

Hm vad mer kan man ta och berätta.... hm, jag har faktiskt inget mer tror jag... eller jo just det. Synd för alla er som håller på Timrå Ik , HAHAHAHA 4-2 till Djurgården igår. BRA , SÄG GRATTIS DÅ!!!!!:D:D

[email protected].... håll mig sällskap på msn:)
TJA!


SCHREEED MÖSSA PÅ MIG DÅ!!!, ska ha under hjälmen i backen funderar jag på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha men mys :D

2008-11-25 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0