En tisdags morgon:)

Vad bra , idag kom man till skolan liksom riktigt fresh , fan käkat frulle för första gången på as länge:) det var fan nice:) så då var man ju för engångsskull pigg och kunde ha jobbat på matte lektionen. Ah då är ju läraren på utbildning och det kunde vi liksom inte fått veta igår så vi kunde ha vart hemma och sovit. Det hade ju fan varit as mycket skönare, men thats life. Idag vet jag inte vad jag ska göra, ni kan ju få komma med nått förslag om man säger så:)
Bara att höra av er:)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva fast skulle ju stolt kunna berätta att Djurgården vann igår över Södertälje med 4-2 och det var ju som vanligt ett av målen gjort av en viss Robin Figren. Kanske ni ska ta och ändra uppfattning om honom nu. Han kommer bli riktigt bra . Det vet jag:)
Jag tänkte ta och avsluta inlägget med en lite film snutt:) enjoy


Kommentarer
Postat av: Anonym

thom8!

2008-11-05 @ 21:34:58
Postat av: sanna

det var från mig men det står inte? :o /sanna

2008-11-05 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0