Helgen..sätter nog punkt för den här!

Jaa, helgen, helgen före lovet.

Alltså för det första vill jag be om ursäkt för alla som varit med mig den här helgen. Förlåt för det som hände i fredags, och förlåt till alla er närstående som blev drabbade. Fredagen blev inte som man hade tänkt sig. Vad som hände behöver jag inte skriva i bloggen men jag vill iaf bara be om ursäkt. Det var verkligen inte meningen att det skulle bli så. Tack pappa, tack för ditt otroliga stöd. Det känns underbart att du tar detta på det bästa möjliga sätt. Tack betyder mycket.
Japp men livet går vidare, vill bara stryka ett streck över det här nu. Och det är lättare sagt än gjort. Eh igår tillbringades hela dagen i sängen, pga Orsak. Eh sen blev det film med far på kvällen. Vi såg på "Bankok Dangerous" Riktigt bra film med Nicholas Kage. eller hur han nu stavas. Så den rekommenderas att ni ser på. Den var riktigt iskall.
Idag så ska jag först till mamma om typ 2 timmar, ska dit och säga grattis och lite annat:) hon fyller år imorgon igentligen men då är hon ju såklart bortrest till sthlm där hon spenderar 50% av tiden typ. Aaja har man ett jobb som kräver att man åker dit så måste man väll göra det då. Men det är ju skönt att slippa na ett tag också;) hahaha naerå. Det är jobbigt när du åker mamma<3. Sen ska jag till min älskade farmor och fira henne. som fyller 70 år idag. GRATTIS FARMOR! Yey. Mycket trevligt. Efter det så vet jag inte vad jag ska göra. Ni får gärna komma med förslag. Det uppskattas:)

LOV!
Det är ju lov nu som ni som går i skolan vet. Och jag vet inte vad jag ska göra på lovet. Där är också en sak jag behöver tips om vad man kan hitta på. Ända som är säkert är att jag ska till Alnö en dag och vara med jossan:) annars vet jag inte:) funderar på att dra ihop ett gäng och dra till paradisbadet i övik:) det skulle vara en mysig utflykt:) säg till om ni är på. Det lär ju bli till helgen eller något sånt:) men det ordnar sig:)
Nu ska jag inte dryga ut nå mer:) uppdaterar om födelsedags firandet ikväll:) hare gött tja!:)


Kommentarer
Postat av: jossan

haha, wiiie att du ska ta dig över bron och allt:D

2008-10-26 @ 12:01:44
URL: http://jossankossan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0