Fredag/lördag:)

Hejsan:)

igår vare fredag, och då var jag i skolan till halv 12 sen fick jag lov att jobba hemifrån på sista lektionen. Det var riktigt skönt kan jag tala om. Jaaa sen väntade jag på att tommy skulle komma hem från jobbet så jag kunde vara med honom. Han skulle sluta 8. Så jag tog 19.45 bussen till bredsand, Japp då jobbade han över som vanligt och då så fick ju jag vänta i en halvtimme i bredsand:P skojj skojj:P aah jag fick ju språkas vid med sparris och matilda. Trevligt:) Sen så kom tommy äntligen då drog vi till honom. Vi chillade lite där ett tag, gick ner på statoil och köpte snask. Sen så hem till honom igen. Aaah sen såg vi på andra avenyn ett tag för att senare sova:) skönt:)
Idag så vaknade jag runt halv 10. Jag låg och drog mig 1 h sedan väckte jag tommy. Vi käkade frulle och såg på Get smart:) mycket rolig film. Efter jag hade sett film med honom ett tag. Så drog jag till Inez. Checkade film med henne. Sen så fördrev vi tiden med datortittande och musiklyssnande:) Det var en mycket trevlig dag, tack inez<3:) haha.
Nu sitter jag hemma och vet inte vad jag ska göra. Men det blir väll någonting iaf:) hare gött tjarå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0