Girls just wanna have fun:)

Tja:) det e helt otroligt han bloggar igen, vad äre 2:a dagen irad:) inte illa pinkat:D det e fan nice asså:)

Idag så vaknade jag halv 10 och det var så skönt att sova ut, vi började ju inte förän typ 12.40 för vi skulle bara ha bad idag. Det var lätt värt att åka in för det asså. Även fast många har påpekat att dom skulle ha stannat hemma. men inte jag surru. jag vill ha ett bra betyg i idrott. Det är skönt att ha det:) aaja iaf , jag klev upp käkade lite frulle såg på film en stund och typ chillade tills klockan var 11.30 då gick ajg till bussen som skulle gå 11.50. Jag var i stan vid halv 1 och då vare bara att ta 3:an till sporthallen där våran idrott skulle hållas så att säga. Ah väl där fick man ju såklart vänta på läraren ett tag men det var bara i sådär typ 15 min;) Japp vi hade ju simning och det gick ju rätt fort att klara av, kan jag ju bara tala om. Det är ju för att jag är så bra på att simma:) haha, nae men jag ska itne skryta men jag är rätt bra på det iaf. Sen så vare att man skulle plocka upp dockan från botten och "rädda" den. Det gick också bra. och vi var klar med det vi skulle göra på typ 20 min, så vi stannade kvar och hoppade lite från trampolinerna. Det var skojj, jag gjorde en buttplant:) snyggt snyggt:) hahaha nej men en unge typ käftade med mig:S han kanske var 8 år:S aja han var störd iaf:)
Sen vare duschen och typ snabba sig som fan för att hinna med bussen så man kunde åka från stan vid 2. För jag skulle till älskling<3, aah så hoppade av i kvissle och tog 121 nyhamn haha första gången. Men det ska ju vara en första gång för allt inte sant:) hahaha:P aah så när jag kom dit såg vi tv, och myste lite i soffan, sen blev det middag, som idag blev pannkakor. Mumsigt! Sen så skulle jag åka hem vid halv 7:/ för pappa kunde inte hämta nå senare:/ tråkigt. Men aja varför hänga läpp får träffa henne imorgon igen:)


Imorgon är en dag jag inte gärna är med om. Det kommer vara en ganska jobbig dag. eftersom att det är imorgon begravningen för min älskade gammelmormor ska hållas:*( det e verkligen inte lätt.
Älskar dig Mormor nu och föralltid <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0