Härliga tider:)

Hejsan, fyfan vilka härliga dagar det har varit alltså. Ska ju ta och berätta lite om dom.

Tommy kom hit i tisdags kväll. Han tog med sig sin kära dator så vi körde ju lite "lan" hahah eller vad man ska kalla det. Så vi var ju uppe hela natten och gibbade arenan. Fyfan det var inte igår vettu;) man aeger ju sönder motståndet så att säga:) Eh vi sov till runt 12 dagen efter för vi ville ju såklart inte sova bort hela dagen. Det hade ju varit en tragedi. Så vi klev upp käkade lite lunch, sen så blev det ännu mer spelande. Haha, fyfan vad vi har spelat igentligen. Trevligt trevligt:). Eh vi gjorde inte så mkt fram till middagen. bara slappade, sen vare ju såklart middags dags. Som igår var lax med potatis. Mycket gott, och inte nog med laxen så hade ju rasmus gjort sockerkaka. Mums! Hahaha så man har ju fettat lite haha. Eh sen drog jag ju en chansning genom att fråga Jossan och Alexandra om dom ville komma ut och se på film och ha lite trevligt. Och tro på fan, dom kom vettu:) Förgyllde kvällen rejält;) haha, roligt hade vi. Vi såg först på Saw 4 eftersom att jag inte hade sett den förut. Det var ju fan klockren. Hahahaha så jävla skön asså. Ehm, sen var jag och jossan ut och typ rullade oss i den nykommna snön. Hahaha, vi gungade faktiskt lite också:) gosigt:P. Sen så snackade vi lite skit och skrattade. Förutom tommy då som var BF:) hahahahahah som jag och tommy lyckade lista ut efter ett tag vad det var. Sen så såg vi också på Linas kvällsbok, fyfan vad piiiinsam hon är lina och danne också för den delen. Helt sjukt. Hahaha, aja det var ju ett gott skratt iaf:) jag hade en trevlig kväll. Eller vad tycker ni:)

Sen så satt vi uppe hela natten och spelade. Tommy han gick inte och la sig han. Han skulle till tandläkaren i stan klockan 8 så han tyckte inte att det var någon idè att sova:) haha smart kille:) men det var trevliga dagar. Tackar till alla som gjorde dom bra:) hahaha men nu orkar jag inte skriva nå mer:) tja:)


Kommentarer
Postat av: jossan

Hahaha, jaa det var mega roligt:) Faaan vänta bara tills det kommer mer snö:P höhö

2008-10-30 @ 13:56:32
Postat av: alexandra

haha ja fettkul:D jag hoppas inte att tommy är BF nu också?;)

2008-10-30 @ 14:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0