hejsan:)

Aaah, äntligen tror jag många säger, när jag håller på med detta nya inlägg. Det ska bli ett extra långt hade jag tänkt mig, men det är upp till er att gilla det eller inte:) mycket att läsa. Men det är ju humor:)

Måste först och främst ta och berätta lite om gårdagen. Det var ju såklart match Djurgården IF mot gästande Timrå Ik. Hela dagen hade jag fått höra att timrå skulle vinna och att Djurgården var så dåliga. Men sen så kom man hem efterskolan och väntade på att matchen skulle börja. Det var en ganska lam ingång på matchen, inget mål i första perioden. Men det skulle ju snart komma till att ändras i andra. Där Djurgården startade sitt målskytte med ett framspel av Robin Figren som spelade fram till Micke Johansson. Det var ett riktigt högklass mål. Det andra målet kom senare in i perioden där Robin Figren självständigt tog sig igenom hela timrås försvar och går köksvägen och in bakom backlund. Där av 2-0. Sen i 3:e kommer 2-1 målet som också blir slutresultatet. Kanon tänkte jag. Så nu kan alla som har hållt på att hacka på Djurgården dra åt helvete rent ut sagt. Hahaha, det var riktigt få som svarade när jag skrev att Djurgården var det bättre laget ur denna match. Förstår inte riktigt alla blev lite sura:) hahaha men det är bara roligt tycker ju jag då. Den här vinsten innebar en avancering i tabellen och ja dom gick faktiskt om Timrå:) Det var ju skönt att höra.
Sen var det inte nog med vinsten som skulle göra mig as glad. Jessica har faktiskt erkännt att Timrå är sämst, och det roligaste är att jag har det printat så nu på min dator hemma finns en konversation där hon erkänner att hon tycker att timrå är värdelösa:) det var ju bara toppen på grädden om man får säga så:) ehm jag kom till skolan idag med världens huvudverk men det ordnade upp sig ganska snabbt , eller jag iaf på första rasten när jag fick i mig en apelsin:) den var riktigt god.
Gaaah jag får panik också. saknar min älskling:( har inte setts än den här veckan, men vi ska ses imorgon:) efter skolan. Mycket trevligt faktiskt. Älskar dig cassandra<3


En funderare:

Jag har funderat lite grann , som jag är rätt duktig på som ni märker. jag och adrian gick och snackade igår och kom fram till att dom har skatt på CD och DVD skivorna som man köper alltså dom tomma. Det är ju rätt konstigt att ha skatt på någonting som är olagligt? Det är rätt fel. Om ni frågar mig. Sen så får man inte ladda ner film. Och man får inte visa dom offentligt. Men har jag köpt skivan så äre samma regler som gäller. Man får inte visa filmen offentligt. Alltså man får inte visa den för en större grupp. Men hallå har jag  köpt skivan bestämmer jag vad jag vill göra med filmen , eftersom den är min? eller hur äre? Sen får man inte ha filmer på ett usb minne för det är emot Copyright rättigheterna. Det är rätt konstigt för vad ska man med usb ingången till på dom nya DVD spelarna? det är rätt många i den här världen som går efter den så kallade dubbelmoralen. Det är ju inte klokt förfan:) men aja det fungerar väll för dom antar jag.

Sen kan ni få er en riktig saftig sak att bita i. Är det någon som läser den här som har sett en postbil tanka?
Hahahaha tänk på det ni:)

Nu ska jag fortsätta med lite digitaltskapande=) hare gött pz:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0