Måndag - första dagen!

Hej!

Idag äre måndag och det innebär första lov dagen. Trevligt trevligt:) eh jaa jag kunde inte sova så vaknade 8. Det var ju en nackdel såhär första dagen. Men vafan får väll komplettera imorgon då kanske:). Idag äre så att det är min mammas 39 års dag. Grattis!!!! men vi firade ju henne igår som jag skrev i tidigare inlägg. Mycket trevligt var det. Mormor och Morbror kom och grattade henne, senare kom även Magnus bror och hans mamma och pappa. Hans far som är storjägaren hade skjutit en älg på förmiddan. en 12 taggare;) det var inte illa pinkat tyckte jag dårå.

Inget att göra!

Jag har inget att göra idag, alltså ni får faktiskt komma med förslag för det här går inte , kan inte bara vara hemma. Det går liksom inte. Så ni får komma med förslag på vad en lite pojk som jag kan göra idag/ikväll/inatt;) haha. Jag vill bara passa på att påpeka att jag har faktiskt tvättat nu på morgonen. Och tro inte att det var självmant, fick ett uppdrag att tvätta av min far igår. Så får väll ta och göra som han säger så det inte blir några sura miner.
Vad ska man ta och berätta om. Juste, jag övningskörde ju igår också. Det går ju så jävla bra. Jag e fan helt galen i bilen asså. Jag är född för att sitta bakom ratten. Hahahaha jag menar det verkligen. Det är ju naturligt att sitta där och köra vafan. Sen trycker man ju alltid lite extra på gasen för att det ska kännas att det är jag som kör. Nae men det var extra spec igår eftersom jag körde hela familjen. Det har jag därimot aldrig gjort förut. Så det var lite speciellt, alla sa att jag var så duktig så. Undra om det var bara för att göra mig glad. eller för att jag verkligen var bra. aja ni får fråga dom:) jag bryr mig inte.

Men nu ska jag inte skriva nå mer. BTW Det är 9 dagar kvar till jag fyller 17 år:)

Hare bra , tja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0