Tjaaaaa Onsdag kväll:) härligt:)

Tja alla som checkar in, hahaha äre bara jag eller börjar jag typ alltid så?:S

aja till saken:) idag äre onsdag och jag har varit tröttast i världen. Men en trött dag är en dag det med:) så det var bara kliva upp och dra till skolan. kom till skolan tidigare imorse eftersom jag åkte med mamma in, så var där vid 8:a tiden men det var bara skönt för då kunde man chilla framför skärmen själv en stund:P vet att det där lät sjukt men aah, tolka det hur ni vill. Iaf så vare ju ellära första lektion, där man faktiskt alltid lär sig någonting nytt. Vilket man inte riktigt gör på dom andra lektionerna:) men aja:P
Men första lektionen gick riktigt fort faktiskt, konstigt nog. Men det var bara skönt. Sen vare ju dags för lunchen då. Som idag var pannkaka och typ soppa:S aja jag förstår inte riktigt hur man ska bli mätt på det men. det är säkert bra saker. Det löste sig iaf, käkade några stycken då:) hahaha eller ja några och några:D en del. Sen vare dags för digitaltskapande som var fett dryg. gaah bara slappade på den.
sen blev det ingen bandy heller, suck!

aja imorgon ska jag iaf lämna in min skoldator för den e helt fuckad. jag förstår itne riktigt hur det gick till men aja det blev iaf så. Så den ska in imorgon. så ska sätta mig och ränsa den lite ikväll. så får dom ta bort resten på om ghostningen. Det löser sig. man tar livet med en klackspark u know.
Sen har jag städat idag också. Fett duktig jag är alltså:D aaaaaaaas nice blev det:D
Men aah nu vet jag itne riktigt vad jag ska säga mer::)


DU OCH JAG JERKER <33333333333333:D as nice:D
Tjarå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0