2008-09-01 En dag vi alltid kommer minnas..

Idag så vaknade jag vid kvart i 7, jessica satt då bredvid mig och sminkade sig.. haha, det var mysigt att vakna upp med henne:) Vi kirrade frulle och sedan så gjorde jag mig iordning för skolan. Efter att jag hade borstat tänderna så ringde mamma. Då fick jag det tråkiga beskedet. Min gammelmormor är nu inte längre ibland oss. Hon blev 94 år gammal och var den snällaste i världen. Alltid bjöd hon på kakor, mat och dryck . Hon var så givmild och ville alltid väl. Jag ångrar nu att jag itne var och hälsade på henne mer än jag gjorde. Fyfan mormor du är redan saknad.
Elvy Blomqvist 1915-01-04 <3
Denna dag är tillägnad dig, vila i frid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0