Aah, that't life

Tjena..
Idag har det varit en sisådär dag, det är pga av saker jag inte tänker upp i bloggen. Men det har ju ordnat sig nu. Så det e chill så att säga. Eh, idag hade vi bara en lektion som var OperativSystem. Som vanligt äre jag som får ställa upp på klassen och fråga dumförklarings frågor. Nu ska ni få höra. Vi hade en fråga som alla stog och stampade på. Men vi ville inte fråga läraren för då blir man liksom dumförklarad. Aah så alla sitter och nöter på frågan. Men ingen kommer någon vart så dom flest ger liksom upp. Aah så jag tar på mig uppgiften att fråga Läraren då. Ah och som väntat så blev man dumförklarad. Men jag fick iaf hjälp så jag kunde klara frågan. Så gåre om man frågar. Man ska inte vara rädd för det boys:)
Sen vare hemgång, för det blev ingen idrott idag. Läraren var iväg med Idrott och hälsa på nån friluftsdags tjoffs. Men det gjorde inte mig så mkt. För jag kunde ju hem och tare chill ett tag. Det kan jag säga att det behövs verkligen. Är bara allmänt less på skiten nu. Bara för att informera er. Men jag klarar mig glatt utan era kommentarer om "EMOSNACK" och sånt shit. :)
Just nu sitter jag och surplar Te för jag har ont i halsen. Hoppas det blir bättre till imorgon. Annars åker jag in och gör provet. Sen åker jag hem. jag har nämlingen Historia prov imorgon. Önska mig lycka till?(A)

Premiär!

Ikväll vare elitserie start för dom flesta lagen. Eller ja alla utom Frölunda och HV71 som hade sin premiär i tisdags. Ehm det var intressant och väldigt jämt i kvällens omgång. Det beror nog på att dom flesta lagen är inte riktigt i sin toppform ännu. Men det kmr nog snart. Det kmr bli en väldigt intressant serie iår tror jag nog faktiskt:)

Men nu har jag inget mer att skriva , hare bra. PZ!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0