Fredag - Yammi:)

Fredagen var ju rätt så bra ändå om jag får säga det själv. Fast det fanns ju även nackdelar , liksom det gör ju det med allt man gör. Nackdelen var väll att jag är ännu mer förkyld och hade ont i huvudet hela dagen. Mycket jobbigt. Denna dag bestog av Svenska på morgonen och Digitalt skapande på eftermiddagen. Svenskan var ganska enkelt avklarad eftersom vi hade grupparbete och vi delade upp arbetet. Så vi jobbade 2 och 2. Det blev jag och adrian, vi skulle göra nått riktigt skoj ska jag bara tala om. Det var typ att man skulle skriva en ramsa där alla ord skulle ha samma bokstav. Exempel:
Felix Flummar Fort Fram

Japp det var riktigt skoj. Haha, ni kanske förstår vilka roliga vi fick fram. Som vanligt vare ju såklart jag som skrattade mest. Jag kan inte hjälpa det, jag måste bara skratta hela tiden.
Dagens lunch blev KEBAB! Det var faktiskt längesen man käkade det. Verkligen längesen. Men nu vare dags som sagt, det fick bli Kebabcity! Jag måste bara säga att dom e riktigt snabba på att göra i ordning maten där. Jag hann inte ens sätta mig vid ett bord innan dom ropade nummret. MMMM! en kebabtallrik till mig, och en pommes frites tallrik till jessica. Som jag bara måste påpeka hon aldrig käkar upp. Men det gör inget, det blev ju bra ändå:) mätt i magen och trevligt resten av dagen. Efter lunchen skulle jessica på lektion. Så jag Cruisade runt på stan själv en stund. Men det var ju nollning på torget som kanske var as fult. Då menar jag verkligen as fult. Dom skulle så på en scen och sjunga till musik inför typ ja vad kan det ha varit 200 personer kanske. Saken är den att alla skrattade så dom skämmdes ganska rejält vill jag tala om. Men det var iaf roligt.

SKOLFOTO!
Det var ju skolfotografering 12.20 också. Jag var solklart snyggast i klassen. Det är fan inget snack om saken. Det vill jag lova. Ni får ju själva se i skolkatalogen sen. Asså ni som går gymnasiet.
Resten av dagen var en lektion, som jag sa vad det var ovan. Sen ut till jessica och myste. Trevlig kväll faktiskt. Mycket trevlig:)

Thats All Folks!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0