Goda dagars magi!

Tjena!

Idag var en usel dag på många sett. eller iaf så började den dåligt. Typ hade engelska första lektionen. Som alltid ska vara så jobbig. jag förstår inte. Det e sjukt, ifjol så var det ju rätt så skoj. men nu är det bara svårt. Det förstår jaginte riktigt. Aja, fick tillbaka provet. Som kunde ha gått bättre haha, aja. Det kmr fler chanser:) MVG nästa prov. That's the shiiiiat! haha:) men aah sen så vare lunch , och idag så bjöds det på potatisbullar. Gott faktiskt Notera att jag pratar positivt om våran skolmat. Händer inte allt för ofta. Hahaa, plus i kanten för mig. Eller tkr inte ni det? hahaha Sen vare Datakommunikation. Där vi fortfarande håller på med projekt arbetet. Idag fick vi kolla i ett korskopplingsrum och börja kolla på massa sladdar och shit. Det kommer bli så grymt roligt när vi väl drar igång med själva kabel dragningen. det lovar jag er. Hahaha, herregud säger jag. Oj oj oj! det är ganska mycket att göra. Sen är jag gruppchef också satt jag har lite mer ansvar för att allt kommer in i tid. Det är ju viktigt, det är ju en ganska säker framtid som chef för mig haha, yes:)

kommentarer

Kom igen nu folket , var är alla kommentarer. När ni ändå är här och checkar in kan ni iaf lägga iväg en kommentar ellerhur? det tkr iaf jag. Det e roligt att läsa dom, sen kan ni gärna få skriva vad ni tkr är bra och dåligt med bloggen. Skriv allt ni känner för, jag kan ta det u know.

Dags för Felix klagomål

jag vill fortfarande klaga på Busslink! skärpning. det är alltid så varmt på bussarna. När den är full behöver man fan inte ha värmen i elementen på ens?! det e ju bara sjukt. Herregud. sen vare ju sol också. bara det gör det ju 20000 gånger varmare. Det är ju helt sickt. Vi lever i ett modernt samhälle och inte ens kan dom underhålla bussarna med ett fungerande ventilations system? vad är det för pladder igentligen. Herregud!
Fast igentligen äre väll kanske kommunen man ska klaga på. Det är väll dom som inte förser oss med några pengar att kunna fixa sånna saker. Det är också rätt sjukt. När vi ändå snackar om kommunen och lite politik. Kan vi lika gärna dra upp skolmaten i detta också. Vad är det för fel? Citerar gustav svensson i svensson svensson "- Är magen glad, är människan glad" Det stämmer ju. Men varför i hela helvete blir den aldrig bättre. Jag har gått 11 år i skolan. inte en förändring:S . Det är iaf någonting jag tycker är riktigt sjukt. aja jag skulle kunna mala på tills man var tvungen att byta sida i bloggen. Men det tänkte jag inte tjata ut er med:) det är lika bra:)

När jag kom hem så var viktors mormor och morfar här. Vi käkade tacos till middag , satan vad gott det var:) haha, sen så blev det lite plugg i matten, jag är proffs nu:) jag svär:). Sen så såg jag lite på two and a half men. Sen så gick jag ut en stund och träffade Cassandra och Josefin:) trevligt:) ahha
Men nu orkar ajginte skriva nå mer:) hare bra pz:)


Kommentarer
Postat av: jossan

det är bara somligas bussar det är fel på(A) hahahahha:D

2008-09-22 @ 21:27:45
URL: http://jossankossan4.blogg.se/
Postat av: alexandra

håller med jossan hurru;)man hittar inte eran stoppknapp:D

2008-09-22 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0