I am what i am..

Tjollahopp..




Torsdag:
Mycket trevlig har den här dagen varit kan ju bara tala om , fast den har varit rätt jobbig också. Kom till skolan och då var det dags för ännu en uppstart av en ny kurs. Det var Operativsystem A, den har sagts varit mkt rolig. Vilket jag kan säga att den var, det var mycket intressanta saker man fick veta. Tillochmed på första lektionen. Vi börjar med Vista för att senare gå in på Linux, jag tror det är nyttigt att ha kunskap om det faktiskt.

Fy för Fisk på skolan!
Det var ju det tragiska med dagen , att det var fisk på skolan. Den är aningen för torr eller så är den sönderkokt. Finns det inget mitt emellan för skolan eller? Aja det verkar iaf inte så. Eller vad säger ni? Jag och adrian bestämde oss då för att ge Max ett besök. Det var riktigt gott kan jag tala om. Men påvägen dit så träffade vi "Stuvar Janne" det är en utvecklingsstörd kille som har rolator. Adrian sa bara snäll hej 2 gånger och då fick han typ panik och började skrika "Gå härifrån, Ni är dum". Vi gjorde som han sa och gick därifrån. Han följde såklart efter oss och när jag hade satt mig ner inne på max och börjat att äta. Så kom han ju såklart in igenom dörren, han gick fram till adrian och typ halv skrek " Du ska med mig, vi ska skriva in dig på dagcenter". Det var rätt fult och adrian skämmdes ju såklart:)

Sällan ingen Idrott!
Det var ingen idrott idag vilket jag hade hoppats på, tillochmed tagit med mig kläder och shit. Då kommer man till skolan och dom säger " det är bara information på idrotten idag". Jahapp tänkte jag då, självklart riktigt besviken. Men vi fick ju lite viktig information b.la. att vi har fått en ny idrotts hall. Den ligger i Skönsberg i en lokal neranför Vin och Sprit. Det kommer nog bli mycket bättre idrottslektioner iår. Eller jag hoppas iaf på det.

Varmt!
Är jag den ända som tycker att det har varit varmt idag? Lätt nära 20 grader man har fan svettats som en gnu och man har kunnat gå i t-shirt och uppdragna Jeans. Men det är alltid skönt med värme, eller vad säger ni?


Jag har börjar skriva mycket mer sofistikerat tycker iaf jag. Jag svär ju iaf inte lika mycket. Det är ju bra. Det tycker iaf jag:)
Sen har jag börjat skrivit mkt mer frågor till er läsare, men jag vet att det inte ens är så många som läser, men aja det är iaf någonting att göra på kvällarna. Då kan man sätta sig ner och skriva lite i bloggen.

Ikväll så har jag spenderat mestadels i sängen och myst med älsk<3 Det har varit mkt trevligt, vi har sett på "Flushed away" och sen blev det vänner:)
Men jag orkar inte skriva nå mer, jag tror tillochmed att det här är det längsta jag har skrivit. Eller äre inte? aja , jag tror det iaf. Hare bra bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0