Lördag - Life's a bitch then u die.

Tja, idag äre ju som ni alla vet lördag. det kan ju bli intressant, hahaha naerå. Men jag sitter hos pappa nu. snackar med lite people. Det e trevligt. Vaknade runt 10 och var fortfarande trött men kunde inte somna om så det var lika bra att ge upp. och kliva ur sängen. käkade frulle, klädde på mig. Gaaaah längtar så sjukt mkt tills nyköket är klart. Det kmr bli så grymt mycket roligare att käka frulle och typ alla måltider för den delen. hah, det e fett stilrent ju:) hoppas att ni som kmr få se det tkr samma sak som jag. :)
Igår så vare skolan hela dagen, och det var fett jobbigt, till halv 4 som vanligt. Det var ju ganska skoj dock.  Jag och adrian är ganska duktiga på det här HTML - kod. Det e rätt så simpelt när man tänker efter. Så vi gjorde nästan klart VG uppgiften på 1 lektion igår. Som man fick 8 lektioner att göra klar. Det gick så grymt fort. Fattar inte:)
Sen på kvällen fick jag besök av cassandra:) trevligt trevligt. kollade på film och var ute. :)
Aah det var typ det som jag hade att säga:)
Hare gött alla som checkar pz, och eftersom jag har upptäckt det här med youtube klipp i bloggen kan ni få lite skön musik att lyssna på medans ni läser:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0