Onsdag - Thizz for life..

Hej allihopa.

Idag så fick jag veta att min mamma läser min blogg, det är väll rätt trevligt om man får säga så. Men hon tyckte att jag skrev för mkt svordommar?:S:O jag fattar inte riktigt vad hon menar men aja, jag får väll tänka mig lite för då så att säga. Så man blir poppis igen. Eh Sen vare ju skola idag igen, fast än jag tänkte att jag skulle vara hemma igår kväll, för att jag kände mig ganska risig då så att säga, men det gick faktiskt lätt. Vi hade Ellära A på morgonen med leffe, kanske den schysstaste läraren på skolan, han är grymt skön asså, aah vi hade först en genomgång sen blev det uppgifter som faktiskt var rätt enkla, jag kunde typ alla utan att läsa den dära texten vi fick som vi skulle läsa. Aja det blev en lättsam första lektion.
Sen var det lunch SPAGHETTI OCH KÖTTFÄRSSÅS MUMS!
På lunchrasten gick vi lite på stan efter att ha fläskat i sig en stor portion mat. Jag och adrian skulle skämma ut Lundin litegrann, det var fett skojj, vi typ skrek när några tjejer gick förbi ba "Lundin vare dom du tyckte var snygg"? och han typ skämmdes det var verkligen roligt. Haha , verkligen verkligen. Men sannorlikenheten till att dom hörde vad vi sa var ju rätt liten men det var ändå rätt skojj.
Sen efter rasten vare dags för att gå på ännu en ny kurs. Digitalteknik A som det heter, den innehåller en fördjupning i Photoshop och Flash. Det kommer vara en intressant och en nyttig kurs tror jag. Av det vi fick veta om slutuppgiften idag så lät den rätt så rolig.
Slutade halv 4 som vanligt, och då hade min älsk vare så snäll att vänta på mig så vi kunde sällskapa med varandra på bussen hem. Som idag inte var fullkomligt lika full som igår. Vilket var förbättring av Busslink.

ÖVNINGSKÖRNING ÄR BÄST!
Jag har övningskört idag igen, det är ganska roligt faktiskt. Idag så övade vi att starta i backe. Det var svårt från början men det börjar ordna upp sig. Om 1 år och 3 månader har jag körkort och då blire andra bullar.

Nu ska jag tare lungt med lite film , sen blire sova.
Idrott för första gången den här terminen imorgon. SKOJJ!:)
Godnatt!                                
                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0