Problemet är att det inte går att lösa..

Tja..

aah det känns ju sådär att skriva nu men jag ska försöka göra mitt bästa. Tänkte först ta och berätta att jag övningskörde igår igen. Det gick väldigt bra, pappa säger att jag är skapt för att sitta bakom ratten. Vi tänkte ta en lite svårare situation igår. Vi bestämde oss för att köra bakvägen vid nolby, ända till matfors. Sen runt matfors och tillbaka till njurunda. Det var rätt så enkelt och audin hade inte en chans vill jag tala om . Han trodde han kunde ligga uppe i stjärten på mig att köra. Men icke där hade han fel. I HAVE AN ÖPEL! Den går som ett skott u know. Aah så jag fick ju också prova att köra mörker körning för klockan var runt 8 - halv 9 när vi var påväg tillbaka. Jag menar det var ändå 3 mil hem. Så jag fick prova att använda hel och halv ljus och shit. Det gick riktigt bra om jag får säga det själv. Vi ska ner till sthlm på höstlovet så kanske blir jag som kör då. Fett u know.
aah det har ju varit den jobbigaste dagen i mitt liv idag. Det kan jag ju bara tala om. Går till bussen och då börjar det. Känner hur otroligt less jag blir på allt helt plötsligt. Aah så åkte 123 till bommen. Sen satt jag där och väntade i 10 min för busshoran var försenad. Så då ökade lessnads känslan ännu mer. Ahh då kliver man på bussen då sitter jessica där bah yey. Aah men då ska det självklart vara någon idiot som har använt 1000000 liter hårspray så det luktar apa på bussen så det första jag säger är just det att det luktar apa. Ah då blir hon på dåligt humör. För att jag är på dåligt humör. Då går det bara utför sen kan jag bara säga. Jag orkar inte berätta allt. Men antar att jag får banner om jag skulle berätta allt för då skulle jag nog bara säga att jag gjorde rätt och det gjorde jag ju inte eller hur vare? aja iaf. Det löser sig säkert.
Tid är pengar som simon brukar säga. Aah det var allt för ikväll. Hare gött pz

Kommentarer
Postat av: jossön

blogga ska du göra varje dag ;)

2008-09-17 @ 21:55:59
URL: http://jossankossan4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0