Snart 12 timmar sedan:)

Tjenare alla som fortfarande läser den här bloggen:)

Det var typ 12 timmar sen jag skrev senast:) men vafan har man ingenting att göra på kvällningen kan man likagärna skriva ellerhur. Idag har jag varit med Cassandra:) vi såg lite tv sen typ halv sov;) det var mys:) sen så skulle jag käka middag och hon skulle hem och käka också:) sen efter jag hade ätit så blev det hem till pappa och sitta vid datorn:) mycket trevligt:) har faktiskt provinspelat en låt idag:) men det är ännu långt kvar att jobba på. Men det blir framsteg i promise u:) haha.
Sen har jag pratat med min käre vän tommy idag också:) Hade ett trevligt litet samtal faktiskt.
Just nu sitter jag framför datorn, aah som ni kanske märker och skriver lite i bloggish:) haha, det går det med. Har nyss sett filmen disturbia som fortfarande efter typ 2 år är rätt bra:) den har skön uppbyggnad av händelser och är lagom läskig:) Jag kan ju börja tipsa om lite filmer som är värd att se:)

om ni nu vill dvs:)
Nu har jag inte så mkt kvar att skriva:) Ni kan ju alltid få höra inspelningen om ni vill, tänkte jag skulle styra upp min blogg till en musik blogg:) Där ny musik och sånt kan snackas om :) tänkte också försöka styra upp en hemsida:) men det kmr nog ta ett tag:) Designen är inte klar, html koden och css koden kan ju inte skrivas utan design satt:) det kmr nog framöver:) när jag inte har så mkt att göra:D
Tjarå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0