Svårt:)

Tja, tänkte jag skulle blogga lite såhär på kvällskvisten , jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har ju inte så mkt på hjärtat när det inte har hänt något spec, eeh jag kan ju iaf bara ta och säga att min fader kommer hem imorgon från Grekland, den fjanten har varit borta 1 vecka, det var rätt fusk, kan jag ju lova:) men det har varit skönt att vara hemma också , man missar ju inte så mycket i skolan om man e hemma ist för att åka iväg på en massa saker.:) Aja det ska bli soft att träffa honom igen, och hela familjen dvs, viktor vettu:D min ängel, :D  allt flyter faktiskt på bra för mig nu, om jag får säga så:) det går bra i skolan, det känns bra hemma, det fungerar riktigt bra med cassandra:)<3. jag vet att ni alla har kommentarer och shit att komma med. men hörrni, säg vad ni vill:) 
idag så har jag typ haft engelska och DaKo det är fan roligt med dako nu asså:) fett:D
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva:D eeeeeh, joo jag vet:D ni kan ju alltid få lyricen till en av mina låtar:) ahhahahaha:D
Läs och begrunda:)


Japp, först och främst,
den här låten är till dig
jag älskade dig, men vi gled
isär.


Vers 1
Jag älskade dig du var faktiskt
mitt allt. Men kärleken frös till
is och allt blev kallt. Vi hade 5
månader du och jag, Jag vet att det
inte är att skryta om , men det var
iaf ett tag. Kärleken tog slut och
vissnade ner, jag hoppas du kan gå vidare
och se tillbaka och le. Tack, tack för
det du gjort för mig, tack, tack för
att du ville bli min tjej.

allt jag vill nu är att vi ska vara
vänner. eller iaf någon som du känner.
Jag kommer alltid att finnas kvar här för
dig. Hoppas du känner likadant när det gäller
mig. Allt som vi har gjort tillsammans kommer
jag alltid att minnas, djupt in i mitt hjärta
där kommer det att finnas. Såret av att
vi 2 gled isär, kommer alltid att svida, det
är sant jag svär. Så lyssna nu på allt jag har
sagt. jag menar allt jag sa i dom rader
jag har lagt.


ref. x2
Förlåt, mne jag tror det var för
vårat bästa.
Förlåt Men du kommer alltid ha en
plats i mitt hjärta.
Jag vill bara säga tack för våra tid
för vad som än händer är du stjärnan
i mitt liv.

Vers 2

Försök att förstå att det här var för vårat
bästa, asså jaa, okej en chans till vi kunde
väll ha testat. Men allt hade bara gått
tillbaka till vårat vanliga bråk. Jag vill
inte att vårat förhållande ska avslutas med
bråk. Så snälla försök att förstå, jag tror vi
kan fortsätta vara vänner vi 2. Att bära
sorgen av att inte ha dej bredvid. Är inte
lätt, Tanken av dina läppar kommer följa med
hela mitt liv. Kärleken är svår det är inte lätt.
Trodde inte det skulle behöva sluta, det är kefft.
Så lyssna nu på låten jag skrivit, jag vet att
vår sitution har blivit knivig.


ref. x2
Förlåt, mne jag tror det var för
vårat bästa.
Förlåt Men du kommer alltid ha en
plats i mitt hjärta.
Jag vill bara säga tack för våra tid
för vad som än händer är du stjärnan
i mitt liv.


D
Det var allt jag hde:D hare rba pz:)


Kommentarer
Postat av: jess,

Är den fortfarande till mig? (:

2008-10-01 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0