Tisdag - Förkylningen tar över..

Tjenare alla som kollar förbi.

Idag har inte varit den bästa dagen om man säger så. Det har varit lite upp och ner, men som sagt mest ner. Vaknade av att det regnade som om vi gjort något jävligt dumt mot gud. Ah sen dusch, sen frulle. Det fanns inga flingor, vet att det är en skit sak men vafan , vem har inga flingor hemma. Aah, sen när man skulle till bussen så regnade det fortfarande så fick ta på mig nån ful jävla regn jacka och traska mig iväg till busshållsplatsen. Men aah, sen när man hade satt sig ner på bussen vare chill igen, då kunde man ta det lungt och lyssna på väl utvald musik. När jag kom till skolan så vare ju självklart matte B fyfan kunde lika gärna sätta en pistol mot huvudet och trycka av. Det var fan inge vidare. Ja jag vet jag klagar på allt men hurru.

IDONT GIVE A FUCK!

Andra lektionen var LAN A det var fan rätt skojj ändå. Vi hade en 1 h genomgång, och det var mkt intressant faktiskt. Det var inte som jag trodde det skulle vara. Det var helt okej. Så den lektionen gick fan rätt snabbt att avklara. Sen så vare hemgång, och då var som vanligt bussjäveln smockad med fittfolk som skulle till bommen såklart. Men aja jag ska inte klaga på er, men jag ska klaga på att dom som styr när bussarna ska gå. inte beslutar att det ska gå några extra bussar till bommen den tiden. Vafan alla ska ju hem satt. Aja SKÄRPNING BUSSLINK!

När jag kom hem så hann jag inte vara hemma så värst länge , jag skulle nämlingen till jessica och käka middag för att senare ta det lungt med älsk, mkt trevligt, mkt trevligt. Vi tittade lite på tv, och satt lite vid datorn. Det var trevligt, så mamma hämtade mig runt halv 9-kvart i 9 eller vad det var, alltså inte så längesen med andra ord. När jag kom hem så ville jocke och rasmus att jag skulle vara med och spela "RockBand".
Det är fan rätt skojj ändå. Ah vi spelade några låtar ah och jag är såklart förkyld med, det har jag ju adrian och jessica att tacka för, man tackar och bockar. nu sitter jag här och ska snart se på därfick du!:D haha Stefan och Krister Stort + :)
Godnatt sov så gott:)

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0