Ska börja vara...

Som min idol.. jag ska börja leva efter samma saker..
ni som inte vet det och jag kanske inte framgått med det så
kraftfull förut så kan jag tala om att min största idol är mannen
som går efter många namn: Marshall Mathers , Slim Shady, Eminem.
Ja ni vet vem det är, det bör alla göra.. anledningen till att han är
min idol är för att han skiter i vad folk tycker..
han skiter i all bullshit, eller så kontrar han med dubbel styrka.
Det är underbart att han är tillbaka, men kommer aldrig tröttna
på dom gamla låtarna..

så ni som snackar skit, fuck off!


Btw, lyssna på Eminem- My dad's going crazy<33333333

Kommentarer
Postat av: Tess

Såå efter är du inte, men ja vi har gjort slut för 2 veckor sedan ungefär. :)

2009-08-31 @ 15:18:23
URL: http://threselehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0