Sommaren med göran!



Denna film var så otroligt bra. Det var sjukt roligt att se den. Sedan vet jag inte om det gjorde saken bättre att jag såg den med min kära vän tommy. Vi fick en spontan idé om att se den. Det var nog den bästa idé vi någonsin fått, sommaren med göran hur sjuk film som helst. Jag lovar den som inte tycker den är bra måste uppsöka en läkare angående deras problem med att inte skratta. Galet.

Jag rekomenderar starkt till er alla att ni bör se den. Sjukt bra som sagt!

Jag tror jag ger den 4/5 möjliga. Mycket bra!

/Felix


Kommentarer
Postat av: Tess

HAHA Jaaa den är asbra;) Speciellt när han ska spela golf :P

2009-08-04 @ 17:34:48
URL: http://threselehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0