Vet att jag sa det..

Men nu är det så att jag inte orkar skriva ett sådant långt inlägg som jag gjorde igår. Men jag ska försöka få igång tommy så han skickar bilderna och dagarna. Så jag kan gå inte och fixa den andra bloggen. Samt varför det tar sådan tid beror också på att jag väntar på skoldatorn så jag kan koda om den andra bloggen. För er som vill ha URL:en till den bloggen så är det... http://femmy.blogg.se
Vi tyckte att vi tänkte till där. Men vi får se hur det blir om vi ska uppdatera den någon gång för tommy är som ni kanske vet vid det här laget lite seg. Men det är sådant man får leva med.

Det var iallafall skolstart idag, vilket gick bra.. för jag var bara där i 2 timmar tror jag. Sedan så gick jag och adrian till SAK för att träna. Mycket skönt att komma igång med det igen, tvättbräda? eller vad var det vi sa.
Nej då ska inte lova för mycket..

Men iaf så lovar jag att det kommer snart, men samt det går ingen nöd på er.

Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0