Bloggandet fortsätter..

Jag har kommit på en sak till nu, det som slog mig var att jag tror fan att de som kör bussen gör det för att jävlas med folk. De är alltid försenade när det är svinkallt och när det är 25+ ute så har de på elementen i bussen. Det är så jävla stört att man låter de hålla på detta vis. Blir så sjukt less, ta bara han som körde bussen när jag skulle åka hem igår. Han svänger in vid ICA i bommen och då blir han omkörd av en bil precis när han ska köra ut från busshållsplatsen. Ja fine bilen gjorde fel men man agerar endå inte som han gjorde. Det är extremt fel, så får det bara inte gå till. Han jagar alltså bilen och svänger för tidigt i nästa korsning liksom som om han ska preja bort bilen från vägen. Jag menar han kan väll ta det chill och förstå att alla hatar bussar egentligen. Jag slår vad om att det inte är en enda busschafför som åker buss när de inte arbetar. Det är väll lite konstigt nu om kolektivtrafiken är så sjukt bra som alla säger. Men ellerhur, ni sänder ut dubbla budskap jävla pack!

Sen har jag kopplat detta till bl.a. mat-tanter jag tror att dom är så arga pga att dom inte ville arbeta som mat-tant från början men det var det enda arbete de kunde få tillslut. Endast för att deras liv är så misslyckat så måste det gå ut över oss ungdomar som tvingar oss dit för att äta deras skit mat. Kan dom inte laga skiten själv istället för att skicka efter halvfabrikat som smakar helvete.

Ursäkta att detta inlägg blev lite klagomålsaktigt men förhelvete detta måsta ordnas. Vad är det för samhälle vi lever i.

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0