Dålig uppdatering..

Yes i know. Men har inte haft tid eller ork till att göra det , men nu kommer det en lite så att säga.

Trött för det mesta, det är sjukt. Jag kan sova typ när som helst, var som helst. Och ändå inte var pigg typ. Jag vet inte vad som är fel, man är bara trött. Det är någonting som inte riktigt står rätt till här tror jag.
Men men jag klagar inte så offantligt mycket. Hehe, men jag har faktiskt seriöst börja att fundera på detta med tatueringen och jag tror faktiskt på underarmen. Det kan nog bli ganska snyggt, nu ska man bara komma på vilken font man ska ha på skiten då. Det kan vara bra att veta det innan liksom.

Men jag har inte så mycket mer att skriva faktiskt. Det kan vara en av anledningarna till att jag inte uppdaterar.

Tänker på dig<3

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0