Du fick mig..

Att inse att jag kanske har lurat mig själv det senaste året. Eller kanske man ska säga månaderna, det är skit samma egentligen. Men du fick mig att inse att jag kanske kan ge någon en kärlek och ömkan som de förtjänar. Jag kan inte annat än säga förlåt för det som gjorts tidigare. Men jag tror faktiskt att jag kan och framförallt så vill jag skärpa mig. Det skulle väll vara ganska bra, om inte annat så skulle jag faktiskt kunna unna min tid åt att göra dig lycklig istället för att sitta här och tänka på allt som är olykligt. Det är mycket jobbigare att vara olycklig än det är att vara lycklig.
Men faktum är det att jag inte insett det förän nu att jag faktiskt tycker väldigt mycket om dig, det kan man tacka tidigare händelser för faktiskt. Jag säger inte detta för att hacka på någon men jag tror faktiskt jag lärde mig en läxa om att man inte gör som man vill, utan att göra så att någon annan blir sårad eller lämnad. Men jag har rest mig och faktiskt öppnat ett hjärta som tidigare varit stängt och det är du som öppnat det. Tro det eller ej, men du är en på 1.000.000 du är en stjärna. Om inte annat så är du den mysigaste personen som finns, ditt sätt, allt du gör. Jag kan inte annat än säga att jag ser upp till dig, och det är något jag inte gör ofta. Jag brukar oftast skita i vad folk gör som de är bra på, så länge jag vet att jag egentligen kan göra det bättre. Men nu ser jag faktiskt upp till dig.

Jag kan refferera till ett tidigare inlägg där jag påpekade att jag skriver det som finns i mitt huvud. Det är exakt det jag gör nu, spelar egentligen ingen roll hur "bögigt" det låter. Men jag skriver det jag känner, och passar inte det dig. Så kanske har du inte staken nog till att erkänna för allmänheten hur du känner inombords. Det är patetiskt och faktiskt synd om dig som inte klarar av det. Men jag står för det som sagts, samtidigt som jag inte orkar ta kritik från de utomstående som inte förstår riktigt vad jag menar.

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0