Förresten..

http://tfhms.blogg.se/2009/december/du-betalar-njuter-och-skriker.html

Haha, den är rolig. För det första så kommer du och ber om ursäkt för hur du har betett dig den senaste tiden. Det kan väll ha varit för 1 vecka sedan kanske. Sen så kommer du med skit som att du ber min bror hälsa till mig från dig att jag är dum i huvudet och kan dra åt helvete. Men jag förstår inte gumman, om du nu tycker att jag kan dra åt helvete. Varför engagerar du dig för att göra ett inlägg på din blogg där du skriver vad jag sa åt dig? Tycker du att det är tufft att visa alla vad jag skrev, eller vart vill du komma någonstans?

Men låter du mig vara från och med nu, låter jag dig vara. Tack på förhand

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0