Kontrollerar mig själv i väntan på att du ska förstå

Det är faktiskt så att min mor kommer hem imorgon på eftermiddagen. De har för er som inte hängt med varit i New York i 10 dagar och som jag förstår det så har de haft det väldigt trevligt. Jag ska försöka roffa åt mig lite bilder de har knäppt där så jag kan visa er lite av deras upplevelser.
Jag har faktiskt funderat på att dra över pölen jag med. Dels för att hälsa på min morbor och hans fru Anki. Det skulle verkligen vara roligt att få se hur de lever och allt det där. Men jag ska bara skaffa lite cash så jag kan ta mig dit så att säga.

Sen har jag också en lite önskan till er som har lite att göra på dagarna. För er som känner er manad att kanske ta och ordna en design till min blogg. Be my guest för jag orkar inte göra en egen och jag känner att jag kanske kan lämna den uppgiften åt någon annan. Så ni får gärna höra av er om ni vill ta åt er uppgiften.

[email protected]

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0