Sen update! Ny fundering!

Jag satt och lyssnade lite på musik förut, eller ja jag gör ju fortfarande och jag kom och tänka på en konstig sak. Alla säger att de vill skapa världsfred och att allt ska vara frid i världen. Men alltså jag tror att de börjar i fel ände av problemet så att säga. Varför inte sluta sälja Soft Air-Gun's för? De är ju en uppmaning till krig och det är till för att skjuta på andra människor med. Redan där börjar ju problemet, så koncentrerar man sig på att skjuta ihjäl de som är elaka i väststaterna. Det verkar ju sjukt omoraliskt måste ju jag säga då. Jag vet inte var idén kom ifrån det bara slog mig. Vad lär man barnen idag egentligen, man kan tydligen vinna krig, det är bra att skjuta på elaka människor, är någon elak mot dig ska du slå tillbaka. Det är liksom så dåligt det någonsin kan bli. Herregud väx upp era förbannade regeringsmänniskor!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0