Ännu en måndag passerad

Jaa som rubriken säger så är en måndag till passerad. Och det kanske man är glad för. Idag har jag varit på essvik igen. Det har gått fort idag, kanske beror det på att vi har haft fullt upp som tiden går så fort. Iallafall så har den så kallade vinter depressionen släppt med tanke på det extremt härliga vädret. Helt galet jag skulle lätt ha kunnat sätta mig och sola. För efter väggen på jobbet var det verkligen as varmt. Satt nu är nog det dära ni vet härliga vintervädret på G, då ska jag sola för att bli brun innan sommaren, iofs så kan man inte sola hela kroppen men man kan få en fin ansiktsfärg. ellerhur?=D

Allahjärtansdag!

Jaa det ska ju vara det också. Allahjärtansdag, herregud att det går så fort. Det är inte så lång kvar nu. Bara sisådär 13 eller 12 dagar va? Fyfan jag vill inte uppleva årets, eftersom det inte finns någon man kan dela den med? eller? Du kan ju informera mig om du vill ha en romantisk kväll den 14:e. Det är bara att messa eller slå en pling. Jag lovar att jag ska göra den perfekt. Bara jag får några dagar på mig,(;

Hockey!

Som jag berättade för nån vecka sedan så skulle jag starta en hockeyblogg. Men vet ni, jag har verkligen inte tid att analysera matcherna och jämföra lagen innan matcherna. Satt jag gav upp den idén satt ni vet. Men dock så funderar jag på att dra igång en fotbolls site. Inför Allsvenskan 09, om det är någon som vill hjälpa till att administrera den så kan ni gärna säga till.
Sen så vill jag bara säga , kämpa DJURGÅRDEN! Vi ska nå till slutspelet. Jag lovar er det, visar ni glöd och kämpar vilja sista matcherna nu så kommer vi att gå till slutspelet.
Alltid oavsett DIF<333.

/Felix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0