But we don't care.

Tjenare..


Nu kommer den extremt efterlängtade uppdateringen. Mycket att skriva antar jag att har men dock ska vi se om vi kan runda av det lite.

Sammanfattning!


Fredag:
Jag snackade med tommy lite i veckan om vi skulle hitta på nått. Men vi visste inte vad, sen så kom vi fram till att han kunde ta datorn till mig så vi hade nått att göra och samtidigt vara sociala med varandra. Vilket blev så, han kom till mig vid 6 tiden. Då kopplade han upp sig, sen skulle vi till Lundin. Vi åkte in till stan med 19.46 bussen och var hos lundin vid halv 9 tiden tror jag. Det roliga var att vi skulle möta Alex och Jossan på Navet liksom, och vi trodde ju såklart att dom visste att vi skulle ta 4:an. Men när vi kom med 20 Sundsvall till Navet så såg vi dom ingenstans. Så vi trodde att dom satt på 4:an men icke, dom var tydligen inne. Men iallafall så gick jag och Tommy på bussen och vi åkte utan dom xD Det var så fult. Sen så fick dom skjuts från Navet till Lundin. Som tur var, Men jag tror aldrig jag har skrattat så mycket. Vi spelade lite Poker hos lundin iallafall och typ lite fifa. Men det blev hemgång rätt tidigt, vi var hemma igen halv 1. Och vi hade tur för vi fick skjuts ända hem av Alex's mamma, vilket var grymt snällt. Tack så mycket!
Sedan så nördade jag och Tommy hela natten.

Lördag:
Så var vi ju såklart jätte trötta efter kvällen/natten innan. För att vi inte hade sovit så mycket. Men vi gjorde det bästa av situationen och hade trevligt med allmänt slappande hela dagen. Vilket var väl behövt, men dock hade vi planer för kvällningen den kvällen med. Vi skulle in på bio. Vi såg på Valkyria. Den var faktiskt riktigt bra, dock så var den inte lika snabb som jag trodde den skulle vara. Utan den var lite halvt seg. Tyckte iallafall jag. Sen vad ni andra tycker får ni själva stå för. Men sen efter filmen blev det hemgång igen. Och vi satt och nördade en natt till. Det var ganska roligt. men vi somnade runt halv 4 den natten med satt vi är lite smått trött idag med.

Söndag:
Vaknade runt 10 tiden för att Tommy hade ställt klockan på mobilen för att han skulle jobba 13.00. Så då klev han upp vid 11 och packade ihop sina saker sedan så stack han hem. Så då var jag så trött så sov en stund till. Sen så städade jag rummet någorlunda iallafall. Men ska nog städa riktigt i veckan här. Sen så har jag inte gjort så mycket annat än att slappa hela dagen. Och det tänker jag fortsätta med.

21.00 Tv4 -  Beck skarpt Läge VIKTIGT!



/ Felix

Kommentarer
Postat av: alexandra

men gud vad ni nördar hahahahha:D

2009-02-01 @ 20:09:13
Postat av: alexandra

men gud vad ni nördar hahahahha:D

2009-02-01 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0