Dear mama.

Vart ska man börja?
Haha, igår var väll en såndär händelserik dag? kanske man ska lägga fram det så.
Ni kan ju få höra lite utav vad som jag gjorde.
Först så kliver jag upp 6 och ska ju åka med mamma till essvik där jag skulle förtära min förmiddag med lite arbete. Vilket jag var lite försenad till eftersom mamma och magnus åker hemifrån 20 över 7, så då var jag där ungefär halv. Så jag var lite sen, men det gör inte så mycket dom bryr sig typ inte där. Haha, första henke sa var ju " - Är det halvdags arbetarn som kommer?" hahahah det var så fult. Jag bah aa jag tar ju efter far min. Då skrattade han och sa, nej din far är ju mycket värre. Så än har du långt att gå. Jag bah hahahahaahah. Fyfan vad fult det var.
Iaf så skulle jag på skolan på eftermiddagen, så jag gick och duschade runt 20 i 11 satt man skulle hinna med halv 12 bussen. Så jag gick till kvissle, och då sms:ar jag med cassandra och hon tyckte att jag skulle komma till nivrena en stund och träffa henne. Och det är väll självklart att man kan vara lite snäll och göra det. För det var så himla längesen känns det som. Det var kul att se dig igen.
Sen så var det ju som sagt skola. Där jag fick agera "DRILLMASTER" på lokaladatanät. Vi skulle skruva upp några IP-telefoni modem i väggen. Satt jag fick ju visa vägen. Och göra saken mer eller mindre proffisionellt ni vet jag är ju certifierad elektriker.
Iaf så efter skolan så var det träning! det var skönt att träna faktiskt, jag och Adrian körde äkta "Push it to the limit" Fyfan vaf skönt det var, man var helt slapp i armarna. Vilket var skönt får då har man liksom ingen överskottsenergi kvar.

Sen bar det av ut till Alnö. med 19.46 bussen. Så man var ju typ där ute vid halv 9 tiden. Där vi kollade på Sandor /Slash/ Ida. Den är faktiskt ganska bra, så vi skrattade ju lite åt den då. Sen så vare någon pajas som ringde och var förbannad på jossan och alex, hahahah det roliga var ju att jag sa att jag hette halmet.. XD mycket fult svar fick man tillbaka, han bah men va skämtar du med mig eller? HAHAHA snyggo<3333

Sen så åkte jag bussen hem och då så var jag as trött, men då ringer en viss person när man har somnat och vill att man ska komma till datorn med sen när man kommer dit så var det inget speciellt?:S hallå?!?!
Åååh blir frustrerad på såntdär.
Skit samma, ikväll kommer den såkallade "Krönikan som ska skaka om melodifestivalen" hahaha ni ska få se, vänta bara.!



Dear mama, don't you know i love you.
Dear mama, you know i appreciate you.

/Felix.!
.


Kommentarer
Postat av: alexandra

hahah fyfan vad du ägde fredrik o oskar! de var jävligt bra av dig tycker jag:D

2009-02-07 @ 12:58:02
Postat av: jossan

instämmer!!:D<3

2009-02-07 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0