Du är luften jag andas.

Hejsan

Ojsan nu måste jag ju först be om ursäkt för det här med blogg uppehållet. Utan att informera er om det. Jag har alltså som ni förstår tagit 1 veckas uppehåll. För att jag har inte haft ork eller tid till det. Det beror nog mest på träningen. Det gör så att man är hemma kvart över 6 varje dag. Sen ska man käka och duscha om massa shit sen glömmer man lätt bort att blogga. Men dock så händer det inte så mycket på dagarna som jag kan berätta om. För jag antar att ni inte vill höra om jag går upp i vikter på träningen och sånt. Och även om ni skulle vilja det så tänker jag inte slänga ut det på bloggen liksom:S. Kanske kommer en bild på den "nya" Felix fram emot sommaren. Det får vi se, hihi. Jag ska träna upp mig iaf det är allt jag kan säga.
Sen har jag och tommy också köpt Gainer nu. Så vi ska gå snabbare upp i vikt och det kan ju resultera i en större kropp lite snabbare.

Iaf så var jag i bredsand och bastade med boysen igår. Det var en mycket trevlig tillställning. Vi spelade inte biljard som vi brukar utan vi spelade Poker. Men jag tycker att man ska vara fler än 4 st på det. Men aah ändå vi spelade om 20 kr så lite pengar fanns det att vinna. Grejen var att jag ledde kraftigt från början men som sagt det kan vända snabbt i Poker. jag var väll ner på 13.000 ett tag där. Och då hade simon och adrian åkt ur. Då stog det mellan mig och johan. Då frågade jag honom om vi skulle kvitta så vann han 20 kr liksom. Nej det ville han ju såklart inte när han ledde så stort. Men jag menar 10 minuter senare sitter jag på 70.000 kr och johan har liksom typ 10 lax kvar. Då tar han erbjudandet och pokerspelandet var över. Jag , som är så snäll bjöd alltså johan på 20 kr. Plus att jag gjorde så att han inte kunde förlora sina 40. För johan gjorde även ett återköp men aah det lyckades inte med det johan. Tyvär=)
Sen bastade vi ju också såklart. Och snackade lite skit, det var verkligen trevligt.
Men sedan tog jag kvart över 12 bussen hem. Snackade lite med mor, eller ytterst lite. Sen så gick jag upp och slocknade på kanske 2 min?:S helt galet. Fattar inte.

Aja bloggningen ska fortsätta varje dag nu. Jag lovar er;) hihihi.

Puss&Kram /Felix.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha braa!fortsätt blogga nu!!!:D

2009-02-21 @ 11:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0